FANDOM

Śródmieście - centralny, obok magazynów i przystani, budynek na wyspie. To główne miejsce życia populacji naszej wyspy. Dzięki niemu mieszkańcy mogą dokonywać zakupów oraz rozwijać się, a w rezultacie awansować na wyższe stopnie w hierarchii społecznej. By przestrzeń mieszkaniowa mogła się rozwijać należy zbudować ten obiekt oraz poprowadzić do niego drogi.

Działanie Edytuj

Śródmieście to centrum dzielnic mieszkaniowych naszych wysp. Jeśli chcemy powiększyć rozmiar naszej populacji na niej, a miejsce przy jednym z nich się skończyło należy postawić nowe tego typu miejsce. W każdym innym wypadku rozbudowa będzie niemożliwa. Równie fundamentalne jest doprowadzenie dróg łączących mieszkania ze śródmieściem, ponieważ w innym wypadku zmienią się w rumowiska.

Funkcje Edytuj

1404 Edytuj

Śródmieścia pojawiają się w Anno 1404. Dzięki nim możemy rozszerzyć strefę mieszkalną dla naszej wyspy. Budując je należy pamiętać o utrzymaniu połączenia z resztą części wyspy, to jest z nabrzeżem i pozostałymi jego egzemplarzami dostępnymi na wyspie. Brak połączenia uniemożliwi bowiem wytyczenie drogi i zbudowanie go. To dzięki niemu i drodze przyłączonej do niego nasi osadnicy mogą się rozwijać. Miejsce to funkcjonuje zarówno w Starym Świecie, jak i na terenie Orientu, aczkolwiek ta druga wersja jest nieco mniejsza od naszego głównego klimatu.

2070 Edytuj

2205 Edytuj

1800 Edytuj

Porady Edytuj

  • Śródmieścia najlepiej budować obok magazynów, co zapewni zarówno rozrost osiedli mieszkaniowych, jak i budowy nowych miejsc pracy oraz innych tego typu rzeczy.

Ciekawostki Edytuj