FANDOM

Global Trust

Global Trust (zwani też Fabrytami, ang. Tycoons) - potężna korporacja składająca się z licznych kompanii handlowych, syndykatów górniczych oraz kombinatów przemysłowych. W 2070 roku jest największą na świecie korporacją jeśli chodzi o produkcję energii elektrycznej. Główny rywal Ekosów, który utrzymuje w miarę przyjazne stosunki z Technosami. GT ma za nic środowisko Ziemi - kopie, przetwarza i tworzy produkty wyłącznie w celu utrzymania zysku, jak na kapitalistów przystało, przy okazji zanieczyszczając powietrze, glebę oraz wodę.

Historia Edytuj

Zanim nastał rok 2070 istniało wiele kombinatów górniczo-hutniczych i innych tego typu firm przemysłowych, których główną dziedziną była produkcja i magazynowanie energii elektrycznej. Kiedy lodowce zaczęły topnieć, a poziom wód się podniósł na świecie pojawiły się trzy główne ruchy. Pierwszy uznał, że należy przede wszystkim skupić się na ekologii i tym samym poprawie jakości życia na globie. Inni twierdzili że poprzez technologiczny rozwój oraz eksplorację podwodnego świata uda się odkryć nowe rzeczy, dzięki którym życie w nowym świecie stanie się łatwiejsze.

Gdy jednak okazało się, że nowe lądy i zmiana linii brzegowych odkryły istnienie bogatych złóż ropy, węgla i wielu innych surowców kombinaty zjednoczyły się w jedną, wielką firmę znaną jako Global Trust. Ich działania oraz chęć możliwie jak największych zysków sprawiły, że stali się rywalizację dla kompanii technologicznych i tych, których głównym biznesem była energia odnawialna oraz ekologiczna żywność. Pierwsze połączyły się w S.A.A.T, natomiast drugie uformowały Eden Initiative.

Kiedy S.A.A.T rozpoczęło badanie pierwszej powstałej kiedykolwiek arki - Virago - wirus z tego pojazdu zainfekował oprogramowanie Ojca i doprowadził do jego szaleństwa. Fabryci zmuszeni zostali do sojuszu z Ekosami i Technosami w celu ocalenia regionu i prawdopodobnie całego rodzaju ludzkiego przed jądrową apokalipsą ze strony oszalałej SI.

Znani członkowie Edytuj