FANDOM

Stary Świat - obszar występujący w Anno 1602, 1503, 1701, 1404 i 1800. Znany też jako Świat Europejski według graczy, jest to świat o klimacie umiarkowanym i podstawa naszego dominium, w którym mieszka większość naszej populacji oraz jest zdecydowana większość surowców. Występują tu lasy, pola oraz dzika zwierzyna. Według geografii światów Anno Stary Świat leży na południe od Arktyki, od Nowego Świata odgranicza go wielki ocean, a na południowym wschodzie jego wyspy graniczą z archipelagami Orientu, natomiast od Dalekiego Wschodu odgraniczony jest górami i licznymi lądami, a szybsza droga wiedzie przez morza i oceany południa.

Opis Edytuj

Anno 1602 Edytuj

Anno 1503 Edytuj

Anno 1701 Edytuj

Anno 1404 Edytuj

Stary Świat pojawia się po raz kolejny w Anno 1404. Tym razem państwem zwanym Imperium rządzi Cesarz, lecz wskutek choroby nie może on sprawować władzy. Monarchią absolutną rządzi więc w jego imieniu regent, Lord Richard Northburgh, lecz władzę coraz szybciej zaczyna gromadzić ambitny Kardynał Lucius, który ogłasza potrzebę rozpoczęcia krucjaty. Przez to kraj ten popada w konflikt z Orientem.

Anno 1800 Edytuj

Stary Świat w Anno 1800 to po raz kolejny kontynent o klimacie europejskim. Znajduje się tutaj wyspiarskie Imperium rządzone przez Królową, a jej przedstawicielem jest sir Archibald Blake. Cały czas funkcjonuje tutaj też cech piracki pod wodzą Anne Harlow, jaka uznaje siebie za prawowitą następczynię tronu.

Przedstawiciele Edytuj

1602 Edytuj

1503 Edytuj

1701 Edytuj

1404 Edytuj

1800 Edytuj

Ciekawostki Edytuj